whitsundays & fraser island bokat!




Wiee for att avsluta varan forsta & regniga dag har i Byron bay pa ett bra satt sa har vi precis bokat varan 3 dagars segling pa whitsundays & varan 3 dagars camping pa Fraser island dar jag (lyssna nu mamma) kommer att fa se mina efterlangtade vilda dingos haha :) Hoppas det ar det enda vilda vi ser nar vi campar......
Var iaf en jatte snall svensk tjej som hjalpte oss! Visade sig att hon spelade i p18 & dalhem i samma div som mig! Haha varlden e liten! Hon har varit ute och rest i c:a 2 ar och vill INTE hem haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo Tjejen ! Nu börjar jag bli riktigt avundsjuk ! Tror att ni får vara med om ngt otroligt fint.Men bada inte ifrån båten, du vet vd som finns i vattnet. Och Dingon kommer och släpar iväg er när ni sover i tältet ! Skojade nu ! Bara njut, men var försiktiga ! Kramar

2012-01-25 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0