free internet

Vi tog oss ut pa en drink igarkvall iaf & myste lite innan laggdags. Herregud ar det inte det ena sa ar det det andra. Nu nar antligen pundaren ar ute ur rummet sa sms:ar carro att "tysken" bredvid henne pillat pa hennes vaska och ar halvt oppen.. Tillslut hittade hos planboken utanfor vaskan och la sedan bagen som huvudkudde! Idioter hela bunten! Dvargen under mig kom tbx runt 04 & borjade klaga pa att det stinker sa fruktansvart men han verkade inte fatta att det var han sjalv som drog med sig stanken! Och OM han snarkar! Han ma vara dvarg men snarkar som en jatte!!! Jag ligger dar uppe & forsoker skaka sangen sa att han ska vakna haha! Blev en sovmorgon & det oste ner regn! Vi som tankte ha en heldag pa beachen! Anyway sa drog jag pa mig shorts (fortf riktigt varmt ute!) & sprang ivag och handlade lite frukost! Efter det kikade vi runt lite i en marknad och vidare till china town! Gar tyvarr inte att lagga in na bilder har, antagligen for att man inte ska sitta for lange nar det ar gratis..
Ikvall kommer troligtvis Naomi till varat hostel & chillar lite med oss innan vi beger oss ut pa staden & ser vad nattlivet i Sydney har att erbjuda!

Far aterkomma med bilder sen! Tog lite igarkvall pa hostlet som jag tror att ni bara langtar efter att fa se! Backpacker lever lyxliv yeppyepp!

Btw sa ar jag fortf sa fruktansvart sugen pa att tatuera mig men vet verkligen inte vad..Inte riktigt..
Pappa har du nagon ide??

Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Har du något awesome filmtips till mig? :) Lämna en kommentar på länken nedan isåfall! :*



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/dagens-fraga-vilken-ar-den-basta-filmen.html#comment

2012-01-21 @ 07:22:13
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallo, tror att du har taggar så det räcker,ler. Det skulle va I love dad på pannan,ha ha. Ska till jobbet nu, verkar vara trevliga snubbar ni bor ihop med. Akta era ägodelar, byt ställe. Kramar till er bägge

2012-01-21 @ 07:24:25
Postat av: mams

Eller I love my hot mama eller amor vincit omnia. Miss you!!!! kram

2012-01-21 @ 10:44:20
Postat av: Storebror L

Tja gumman! Spelar inte så stor roll vilket motivet är. Huvudsaken är att den är stor & täcker hela ryggen : )

Dags för en uppgradering av boendet kanske?! Alternativt stoppar ni ner dvärgen i en örngott & trycker in han under huvudet på "tysken" & väntar & ser vad som händer. Med lite tur får ni två flugor i en smäll...Var rädda om er. Kram

2012-01-22 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0