10 dagar kvar... av typ 125!

Hej Skulle bara säga att jag lever! Har ju haft min fina Micke här i 2 veckor och igår sa vi hejdå igen! Han borde landa på arlanda när som helst nu. Vi har haft fullt upp med både det ena och det andra! Nu har jag och Stjärt bara 10 dagar kvar av vårt resande! Hur sjukt är inte det? Klart som fan att det regnar idag för det! Vi ska snart snöra på oss dojjerna och svettas lite!(för det gör man ju inte annars).
Nu får ni en "2veckors period" i bilder typ & är nog 99,9% säker på att detta blir mitt sista inlägg på den här resan.. Snart är man hemma igen, känns rätt bra ändå. Ska mysa sönder både med min pojkvän & min HUND! och träffa alla fina människor :) Lär ju dock ta c:a 1 vecka max innan man vill bort igen haha!

ses snart <3




problem i paradiset: vattnet är så varmt så det inte svalkar för fem öre..


Kommentarer
Postat av: mams

Men halla!! Jag da... mysa sonder med pojkvan och hundar men jag da!!!!! Jag langtar i alla fall efter dig <3

2012-04-01 @ 14:59:42
Postat av: syster

det snöar så djä mycket här!!! Njuuuut!!!!! Välkommen hem t vintern Micke! puss

2012-04-01 @ 19:46:17
URL: http://vildalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

H.allo min dotter ! Idag badade jag i orsasjön, kunde inte simma så lugnt för isen hade bara släppt vid land. Tror det var 8 grader i vattnet. Jag komme åka till Thailand snart,ler !

Kram pappa

2012-04-02 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0