tips från coachen

En snabb och extremt jävla behövlig uppdatering!
Mitt hår känns gudomligt och jag överdriver inte. Det verkligen känns MÅR BRA!

Funderade även på att ta bort fliken "fotboll" but why?? Jag kan liksom fortfarande inte acceptera/erkänna att jag slutade. "slutade" det är så långt ifrån mig. FAN VAD KONSTIGT DET KÄNNS!

Min pojkvän ligger och sover.......
Eftersom att kroppen inte slutar med att säga ifrån nere på gymmet så har jag gett den lite vila... Vill inte men okej imorgon innan jobbet ska det bli en långpromenad!

1oktober-December förvandlas Linn till SUPERGIRL. akta er

BTW
kom på den briljanta iden att ha med sig datorn in på toaletten för att internetshoppa.... Kan hända att man bllir kvar där ett tag(ett bra tag), bör kanske ej göras under första...kanske andra dejten! kanske inte ens tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0