Ack, Sundbyberg

OOOOM det var skönt att jobba 9-18 idag! Gjorde en skön tabbe idag på lunchen när jag stoppade in havregrynen i Mikron utan vatten.. Haha OOM det luktade bränt(!) (ja,ja gillar ordet om). Fick ta mig till preem och köpa en sallad istället! iiiiinte bra. Blev även en sväng till Grönan efter jobbet med Baby, Ullis & Stjärt för att lyssna på Linnros! En kväll med 3 favoriter till skön musik, det tackar man denna torsdag för. Nu är jag pank haa-haa.Boo.
.
Ullis vill att jag ska med henne ut imorgon & jag är typ skit taggad men saa ju till mig att jag skulle fokusera på träning uutan alkhohol meenmen tror det blir en utgång imorgon iaf fastän plånboken säger nej liiiiiiinn.
Men först ska jag börja fredagen med lite löpning följt av ett corepass på morgonen innan jobbbbb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0