THOR

wow vad filmen THOR va bra! Fan vad extremt geekig jag lät nu haha men den var faktiskt det förutom..slutet! Eller bara jag som tycker det skulle blivit en aning lyckligare men jag är ju jag!
Lägenheten jag kollade på föll mig inte så mycket i smaken.. Hittat precis en på söder där det bokstavligen verkar stå LINN på vägarna! Så nu håller vi tummarna på en grön pil till sen att det blir av ! Fortf. en aning för dyr men eftersom att jag om inte allt för lång tid tänker bli rik så är ju inte det några problem!
På tal om rik så kom jag precis på att jag har en trisslott liggandes i plånkan och väntar på mig!
Känner att det är nu det händer!!!!
.
today,Lady red. Det funkade väll ändå..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad hände med den i sumpan?

2011-10-22 @ 17:32:18
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0