KÖPBEHOV

Om det är någon här i livet som förtjänar att bli rik, då är det jag! Fan jag vill ha så mycket just nu! Inte minst en lägenhet! En fin höstig polotröja, fina nätta klackar, en fin stickad tjocktröja både i den färgen och den andra.. Jag är så köpsugen så jag drömmer om att shoppa loss om nätterna och jag mår så bra! ..sen vaknar jag.
Jag ska fixa mig så gott det går här hemma hos pojken nu. Ska dra av mig hans stora Yankee tjocktröja som jag både spillt kaffe & choklad på, hoppa in i duschen & göra mig redo för lite shopping(?) med Ullis som kommer och plockar upp mig! Kanske blir det att jag tar lite och ytterligare lite mer av mitt sparande? Då kommer den stora frågan: Är det värt det? JAAAAAAAAAAAAAAA
Lämnar hundarna med pojken medan jag drar iväg och njuter av alla affärer haha as bra! Tack Ullis <3

När jag fastnar för länge i soffan så brukar jag tänka & fundera på vad jag ska göra i vår.. Vad finns det att göra som både jag & plånkan skulle älska? Något jag inte kommit på ännu som jag igentligen brinner för? tänktänktänk

ingenting är omöjligt, bara att bestämma sig för vad man vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0