det hemska med mörkare tider

FYFYFY
Usch när jag var påväg hem från stan för ett tag sedan (hade ställt bilen i abrahamsberg) så direkt efter Brommaplan rondellen så tvärstannar bilen framför mig och då har bilen framför henne kört på en gubbe på cykel & bara dragit därifrån! Så otäckt, han bara låg där på marken het livlös UTAN HJÄLM såklart & utan reflexer.. Tog inte alls lång tid tills ambulansen kom så hoppas han klarar sig men det såg verkligen inte bra ut..
En gångare som såg bilen som flydde så hoppas de får tag i den!
Men faktiskt, när man väl fått körkort så vet man hur DÅLIGT man syns utan reflex! Det är läskigt, ALLA ska ha det! Tänk om det hade varit jag som kört på honom? FYFYFY



Lite ljusare tider är iaf att jag & Stjärt fixade klart det sista inför resan, eller nästan sista iaf :)
Det är verkligen inte lång tid kvar.
Jag vill bara njuta av de få dagarna som är kvar men önskar att man vore 2 om den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0