jag har en foogel på benet

Jag har verkligen gått & blitt fet av mig... M var snäll och tog hundarna imorse innan han drog till jobbet så jag fick sova ut! När jag slog upp ögonen så var det så jävla tråkigt väder utanför så fick ingen lust att träna(idag heller), istället frågade jag vad finus hade för planer så hon tog sig hit sen drog vi till Lifestyle i Sumpan och bokade tattoo tider och dom hade tid för mig på direkten så blev en svan nej SVALA på insidan av fotleden(?) med ett litet gulligt rosa band för min finfina syster ♥
Kände verkligen för att göra någonting nytt eftersom att jag är så jääävla trött på allt annars.. SKIT lön fick man också....? Det enda jag gör är att jobba.. ellller ..
.
Efter det mötte vi upp Eileen här hemma hos mig och bara myyste!





Kommentarer
Postat av: syster

men vad jag känner mig hedrad.. grät en tår faktiskt.. jag älskar dig alltid du min allra finaste lillasyster! Puss

2011-05-24 @ 22:26:09
Postat av: angie

Fin =)

2011-06-07 @ 13:10:01
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0