varje dag är en dag närmre

När jag vaknade imorse trodde jag att jag var lite smått döende. Fan vad sliten jag känner mig, helt sjukt. Skule vara skönt att ta bilen till jobbet idag.. Men neej klart jag cyklar! Vilket innebär mer springande på jobbet & mindre matintag under dagen! Spec efter gårdagens träning. Ska försöka träna ikväll igen, tvinga mig ut! Måste även ta mig i kragen på rasten och fixa en ny slang till däcket! Inte så jääätte kul att cykla med ett däck...
Iallafall! När jag börjat vakna till liv något ringde jag & grattade papi på födelsedagen! =)

Jag försöker hålla humöret uppe så gott det går. För varje dag som går så blir det allt klarare om vad jag vill med mitt liv. 2012 kommer vara året då jag bara går efter drömmar & ingenting är omöjligt! Längtar tills att min vän Ullis kommer hem! Hon om någon följer sina drömmar, det finns inga gränser. Gör det du känner för!
Bilden är från Kina, Shanghai i våras. Älskar att vara på resande fot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you ! pappa

2011-06-28 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0