NU BLIR DU ANMÄLD,IDIOT!

Det här är tredje gången som jag är nära på att bli av med mina hundar pga en svart hund som hoppar på dom(spec,Iza). Den här gången har jag en familj att tacka som var i närheten där mamman lyckades kasta sig över hunden.. Medans jag sparkar hunden så hårt jag kan mot revbenen!
När ägaren till hunden tillslut kommer fram och jag frågar vad fan hans problem är när det inte är FÖRSTA gången det händer försvarar han sig med att det "bara" är våra hundar som den hatar. JAHA? Som att det betyder att det är okej att ha hundjäveln lös! Och när jag sa att han fan får han hundjäveln koplad svarar han- det kan diskuteras.. Nu har det gått för långt! När vi kom in upptäckte jag att Iza blödde på halsen så hon är påväg till veterinären med Micke & hans mamma. NU BLIR DU ANMÄLD IDIOT JÄVEL, NÄSTA GÅNG ÄR DET DIG JAG SPARKAR MOT REVBENEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0