en dag med stjärt ♥ !

blev en dag med stjärt idag hihi awiiiiwiwi =) Först strosade vi lite i vby där ja köpte min Resteröds tröja :) Därefter drog vi iväg till barkarby så jag sökte lite jobb !! fan stort behov av jobb just nu, trött på att va utan... trött på att va utan pengar! trött på att va snål! jag vill spendera! shoppa! åka utomlands.. aaja efter det åkte vi tillbaks till vby, satte oss på CC och cosade oss sen köpte jag lite annat godis b.la. en bustier och lite bra att ha saker :)



tisdagar är bra för då är både jag och M helt lediga från träning hihi bra tajming liksom ;p kanske ska upp till vby igen och kika på en Resteröds tröja åt honom också haha (a) fast kill modell dårå mer "vanlig hood" funtar på att köpa en sån till mig också :p så mysiga =)


nu ska jag göra vår "egen träning" så mycket som möjligt.. min rygg  d ö d a r  mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0