blandade känslor

varannan söndag var det ja ... påklädd och taggad för fys med laget var vad jag var men tydligen var det ingen träning ikväll, visar bara att mina tankar ligger på annat . Men eftersom att man var påklädd så kunde man lika gärna dra ut på en runda så sprang 30min följt av 100% i uppförsbacke x6 och 100% varannan stolpe på vägen hem sista biten . känns bra , behövdes .


tror inte att jag fattat riktigt ännu att personen som jag delar allt med, min andra halva drar imorgon, om bara några timmar sitter hon på ett plan påväg långt långt bort..  en tanke får mig glad, det är att om bara du sticker nångång så kan man börja räkna dagarna tills du kommer hem igen istället för att räkna dagarna tills du åker .
som du sa, 1 år låter såå mycket längre än ett halvår.. så om man tänker 2 halvår istället kanske det går snabbare? när du varit borta 1 halvår så är det ju bara 1 halvår kvar (: Är inte bara ledsen för att du åker, utan glad för att du tar den här möjligheten, du kommer få det så jvla bra ett minne för livet! Du kommer fortfarande vara den personen jag berättar allt för, personen som ger mig råd & tips när jag behöver. Jag tror att det här kommer gå fortare än vad vi tror, tackar gudarna för att jag fick jobbet så jag har något att sysselsätta mig med.
Jag kommer sakna dig så sjukt mycket ! inte tagit in riktigt att du faktiskt ska åka. När jag vet att du är påväg till flygplatsen imorgon, när jag vet att du sitter på planet kommer det slå till, du kommer kännas så långt borta!
När jag vet att du går på gatorna på manhattan och när du sedan ska ta dig hem till din familj då kommer det kännas bättre, då är du plats, jag ska följa dig hela tiden och förr eller senare är du hemma igen och då ska vi sikta framåt på varmare breddgrader! :D


j a g   ä l s k a r d i g


Kommentarer
Postat av: Caroline

<3<3<3

2010-02-08 @ 00:10:52
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0