måndag... ännu en arbetslös dag

idag händer väll så gott som ingenting(?) ...som alla andra dagar när veckorna drar igång. jag vill ha jobb, yes det vill jag! och därför har jag smörat till mig ett cv + personligt brev som jag ska knata iväg & lämna på josskoss jobb senare när "butikschefen" kikat in. Hur kul vore det inte att få jobba tsm med dig? fan dagarna skulle bara rulla iväg man kanske till och med skulle gå omkring och längta till jobbet? haha aja chansen att jag skulle få det är ju rätt minimal eftersom att ni inte ens söker? men testa kan man ju alltid, vem säger nej till mitt cv liksom (a) ((: haha


ohhh va jag vill shoppa ! moneymoneymoney ! rawr

annars då.. tog år för mig att somna, hade ont i magen, ont i huvudet och irriterande hosta.. låg bara och vred på mig. Vaknar upp gör man också med en galen huvudvärk som nästan blivit värre istället för att släppa.. fy
har träning senare men som det känns nu är jag inte alls på humör fört... men om jag känner mig rätt så pinar jag mig iväg dit iaf.. jag är ju inte dödssjuk lksom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0