done with the halkbana

bläää sov inte mycket inatt inte... låg och vände/vred på mig, stördes av ljud från elementet(?) , drömde onödiga skit drömmar osv.. ingen bra sömn alls, var riktigt trött när klockan ringde 06:15 imorse, sådär trött så man mår illa, fy! men nu är det gjort iaf ! Halkbanan avklarad, skönt! dock så undrar jag ibland vad som finns i folks huvven alltså... hahah xD vilka reeetard det finns :p Roligast var när man fick välja hastighet själv och väja för "älgen" haha hamnade i "skogen" varje gång men va så kul att köra snabbt så fick bli så (:

  



ska alldeles strax bege mig till vby och se om Ullis lunch matchar mig så vi kan äta tillsammans ((: Ska nog kika på nå plagg, fan är värd ngt ! inet köpt ngt på huuuur länge som helst ! dahhh.
14:30 har jag även tid för coachning hos vicki nere på gymmet, me like ! ska prata om min träning/kost så jag får motivation igen hihi (:
funderar även på att boka upp mig på en bodypump ikväll vid 8 ... träningen igår tog inte nå vidare, vill ha träningsvärk!

allt för moooi ! pöss

jusste dags att passa på att njuta! fan BARA 9 hela lediga dagar kvar från att bollen startar igen ... kill me(?) eller som mamma säger: är det nu det är över?
ge mig ett fast jobb och det är lättare att svara på den frågan  ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0