träning träning träning

sådärja! nu har jag både varit nere och gymmat och slagit lite på säcken hihi. Fixar mig lite för att möta carroluttan (se inlägget innan) snart, ska käka på älskade cc ;p nej men måste skynda mig nu, är nyduschad så mitt hår är fucked up! de som känner mig vet hur lååång tid det tar för mig att fixa håret när jag duschat det! men varken hinner eller orkar det just nu så det får se ut som det gör... ska ändå inte ut ikväll eftersom att jag har match imorgon samling 08:45!.. kanonkul 
sen måste jag hem och s-t-ä-d-a ! dammsuga, torka golv, damma(?) , diska you name it ser förjävligt ut & då trivs jag inte haha nej men fy gillar inte stökigt, och känner att det är på tiden att få bort bål fläcken från my B-day haha



DJ Drama - Day Dreaming ft. Akon, Snoop Dogg & T.I.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0