hejdå rhodos

jag är trött jag är sliten jag har ont överallt & jag är pank!! det var en gång jag iaf hade 4 lax till rhodos.. men nu har jag 500......  kommer aldrig hinna få ihop pengar. det är kört. kul liv verkligen (: hade inte förväntat mig att det skulle vara så dyrt att ta studenten.... & då har jag inte ens gått på ngn skiva ännu.. kanonkul. Resan till träningen gjorde inte mitt huvud bättre.. kom till spånga, tåget var inställt och efter det var det bara stress stress stress till bosön. Träningen gick sådär, återigen mitt huvud.. + att de nya dojjerna gör satans ont! men måste ju forts spela med dem så att dem blir sköna nångång? om det är möjligt... mitt tangentbord är pajj också.. eftersom att jag lyckades spilla ut ett glas c-vitamin över det så att alla tangenter klibbar fast nu.

nej tack & hej för mig nu ska jag kolla på nya oth! ..sen nya gossip om de hinner bli klart





imorrn är det school, historia 2h. Efter det blir det väll käk på CC som alltid sen funtar jag och Elin på att dra in till stan för att möta camilla och nea och typ plugga innan vi beger oss mot vad de nu hette haha för att lira match! en victoria cup match som blivit flyttad till & från pga för mkt snö på planen, så nu borde den bli av, om det kommer mer snö börjar jag fan grina asso. Men a får se hur det blir imorrn eftersom att jag har två jyckar hemma som måste rastas efter skolan men jag orkar inte åka hem först sen vidare på en gång, SNARK! får lösa det....... i hope tar iaf med trunken till plugget (:

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men Linn lägg av! du får fan ringa ica o jobba lite :O

2009-03-19 @ 16:05:22
Postat av: linn

buhuu :'(

2009-03-19 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0