ikväll blir det pargrillning och LINN

gahh jag är så duktig som tränade imorse, vilken tur att jag känner mig bättre efter det..  SAJK   :p men psyket mår bättre av det iaf ;)

nu sitter jag och fixar moí! ska in till city med ullis & strosa runt lite (; träffade mami en snabbis nu också hihi (: nu ses vi efter rhodos wowooo!
I eftermiddag är det grillpartaj hemma hos far min med alla syskon, jiises brukar aldrig få till det så att det funkar för alla men nu så :) skönt att det är värsta par träffen ? "alla har med sin respektive" haha kul! det blir alla och linn... men det är najs gillar att vara udda!

....... senare ikväll vill jag partajja! MEN ändå inte hmpf!! skulle inte banga men tabletterna och kroppen säger ifrån men villvillvill

Kommentarer
Postat av: Jannica

"Alla och Linn" hahah :D .. de där känner man ju ingeeeeen.

2009-07-10 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0