Äntligen är det kväll!

.. .mördar dagen är över! känns så sjukt skönt! Blev ingen bågskytte, vi ska göra det nästa vecka istället men istället stannade vi kvar efter idrotten & lirade fotboll sedan begav vi oss mot stan och käkade innan det var dags för boll + fystester på bosön! skönt skönt skönt att det är gjort nu! sa jag att det var skönt? Gick iaf bra hihi :) Känner redan av grym träningsvärk i låren (läs: fuck ! låren som behöver minst!) och imorrn är det samling 05:45 utanför skolan för att bege sig mot säfsen för att åka lite bräda! kommer bli MYS! men kommer ha gaaaaalet ont på kvällen haha snackar fortf om mina lår... :p Får se om det blir fler inlägg efter detta... man vet ju aldrig vad som händer i backen, efter vurpan sist så känns det tvek!

men nej fan nu måste jag fortsätta packa! sen sooooooova
PUSS


   

pixs från förra året när jag & hille var i bjursås

Kommentarer
Postat av: Carro

ooh jag vill också åka!

2009-02-04 @ 21:22:47
Postat av: linn

mohahaha :D din dröm HAHAHAHAHAHAHAH tönt! :D

2009-02-05 @ 13:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0