ändrade planer

okej nu blev det lite jobbigt, hade precis gjort klart för hur morgondagen skulle se ut: träna på morgonen - ha matte c - ta sig till stan & köra bågskytte - vandra omkring i stan - äta i stan - ha fotografering med laget. Hur sweet som helst! Men sen meddelar Elin mig om att bågskytten tydligen var på morgonen + att det var långt åt helvette (läs: hökarängen!) ..jag som  var så inställd på att dra upp och gymma innan allting men nej nej nu blir det till att: sitta på en tub 47 min! - ha bågskytte - sitta på en tub ytterligare 47 min och förhoppningsvis hinna till matten - hem och gymma - sen fotografering.. Missar myset i stan & att käka med tjejerna för jag måste fan gymma tror jag, annars blir det ändå en ångestfylld linn som inte alls är lika rolig att umgås med.
Nej fy vad otaggad jag blev! riktigt otaggad... men känns onödigt att skita i det, nej nej det här blir bra får pigga upp dagen med ngn trivsam outfit eller ngt haha! tönt linn! yeah yeah men nej elin är snäll och tar sig en omväg till vby på morgonen för att göra lilla mig sällskap hela vägen istället för halva :D wihuu GULLUNGE! Vi kör en fet latte på den älsko :D

hoppas fan det finns någonting som skyddar folket från andras pilar.. ja menar mina pilar kommer ju gå kors o tvärs allt annat än rakt iaf! och mina naglar... usch stackars dem haha nej har ändå tid på onsdag morgon som tur är så det gör inget om dem går av + att dem ändå inte kommer synas på fotograferingen på kvällen! Haha nej det är precis såhär jag lovade min "nagel-nina" år 2006 när jag började med detta att jag inte skulle bli! Alltså en såndär typisk mesig brud som blir helt invalido pga naglarna.. nejnej sån kan jag inte påstå att jag är.. gör väll ändå allting förutom bowling typ 

Idrottsgymnasium, Bågskytte, Nordenbergsskolan


övrigt så har jag typ lyssnat på Brolle jr hela kvällen, haha yes han är skön oh ja cool är han! eller okej ska inte överdriva, skäms fan lite över att lägga ut hnm här el vet att min bror skäms iaf HAHA men ja menar han ser ju ut som typ 5.. men behagliga låtar några iaf ! (:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0