pigg & glad av snön vare här ja

iiiiiiiiiiiih =) när mr.m hade dratt sig till jobbet imorse skulle jag sova 1h till men ickerååå försov mig så vaknade vid 11 , drog ner till gymmet och sprang sen satte jag på mig kläder och traskade hem till anna :D djup snö och snöstorm haha as bra, det är myyysigt =) Var trevligt hemma hos annis iaf ((: jvla norrlänning?!? HAHA skärpning där nu vavavaaa :p vid halv 6 nånting kom micke och så drog vi hem till han och bara låg i sängen 1h innan det var dags för honom att träna så nu sitter man här & väntar på käk! =)

känner mig som ett barn i snön, älskart man blir glad går alltid i de absolut djupaste områdena hihihihihi =)
aaaaaaaja roligt inlägg helt enkelt !

IMORRN SKA JAG TILL FRISSAN ! YEÄÄÄÄJJJJJJJJJJJJJ


 
papis  house (barndomshus) =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

ska du göra något spännande med håret? :)

2009-12-17 @ 20:38:13
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-17 @ 20:39:30
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0