HOME.....!

Efter ungefär 27h och lite shopping på flygplatserna så landade jag och min fina vän på Arlanda igår strax innan 15. Min pojkvän väntade såklart på mig och när vi närmade oss bilen så kom tårarna så fort som jag hörde hundarna i bilen! Klart att mamma & B satt i bilen också för att få mig på bil när jag med tårar på kinderna kramar & pussar dogsen! Klart att det är helt underbart att vara hemma hos dogsen,Micke och alla fina MEN klart man har ångest... Vad hände med tiden?? Vi har rest i mer än 4 månader och det känns fan inte som att man har varit borta!
Väl hemma packade jag upp väskan direkt och började dela ut lite presenter! Tog en dusch lagom tills att Bror & Thess kom hit för mat och mys :) Efter att ha varit vaken nästannäästan 2dygn så skjussade vi hem dom innan mina ögon stängdes helt! Somnade direkt när jag la mig i sängen hemma hos M! Vaknade hyffsat tidigt imorse, gick ut med prinsen & fixade KAFFE! Svenskt kaffe....<3!
.
Åkte upp till Vällingby, gick in i telia med min trasiga iPhone3 och kom ut med en ny fin vit fyra :)! Glad tjej så shoppade jag lite följt av en sväng till Intersport i Barken för att hälsa på lite efterlängtade nissar :) Blev köttbullar på IKEA till lunch och sen åkte vi hit till Nälsta där jag började min garderobsrensning!! Ledsen syster men som det ser ut nu så blir det till att köpa ett bord och dra iväg på loppis! Vet inte när men kanske nästa söndag! Har precis ätit mat och sitter nu och försöker ladda ner lite skön ny musik till nya luren hihi :)
Idag fick jag mig en tankeställare och har en sån härlig känsla i kroppen! Jag har världens tillfälle att göra det jag vill! ...men vad vill jag?? Finns en sak... som jag ska kika lite på NU!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0