duktig eller dumt?

frukost - kaffe & ett ägg
lunch - nutrilett(?) soppa + kaffe
middag- protein shake
.
Det där låter väll inte bra men ändå bra.. om man räknar bort de otroligt dumma pepparkakorna som jag små åt på under jobbet också.. (& allt jag ätit under helgen.. herre min skapare)
Men peppisarna är nog borta nu efter BodyPump passet!
Nu ska jag ta ett bad, ansiktsmask, läsa skvaller & fixa brynen!
.
Förresten så har jag precis varit inne på Nelly & spanat in rean! Hade en del i "shoppingbagen" tills jag bestämde mig för att stänga ner! Jag älskar skor! men behöver inte... inte nu..? nä
.
saknar mina små busungar <3

Kommentarer
Postat av: carro

Ajja bajja Linnsan det är inte bra för kroppen att bara ta en proteinshake till middag.. Kroppen behöver den OCH en näringsrik middag för att återhämta sig och bygga på musklerna

2011-10-19 @ 07:17:21
Postat av: linn

blandade den med en banan ! höhö

48 d a g a r abooow

2011-10-19 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0