2 februari

Godmorgon. Vaknade & gick ut med hundarna, även fast det är slask & grått så är det ljusare ute. Ska gå till stationen sen också istället för buss tänkte jag. Jag gillar inte slask, men det får mig att tänka på att i slutet på månaden är det min dag. Det är även min syrras dag & Iggys dag. Sen i början på mars kommer stjärt hem efter att ha varit mer än 13 månader i USA. Jag har inte varit mig själv under vintern. Från & med idag ska jag skita i allt negativt. Inte allt men att se möjligheter istället, blicka framåt, leva i nuet. För att undvika dåligt humör ska jag pyssla med mitt & inte ta någon skit. Du ska inte få påverka mitt humör som du gjort, aldrig.


Kommentarer
Postat av: ulrika

Ja du är bäst!! <3

2011-02-03 @ 06:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0