kanske lite mat nu

SÅDÄR Världens längsta dag! Gick upp 07 för att vara nere hos veterinären vid 8 och vid halv 10 fick jag hjälp! Izas sår har såklart Akilles(?) lyckas få upp stygnen på men det är lungt nu .. Sen var min storebror så snäll och bara jobbade typ 3h på jobbet för att ta hand om dom hela dagen tills jag nu vid 9 kom och hämtade upp dom igen! Nu kokar det i kastrullen, potatis & purjolöksoppa! Det är min första middag den här veckan!...... Efter varje dags grötlunch på jobbet vid 13 så har det inte blivit mer än så. Det beror inte alls bara på min sjuka inställning för mat utan det har en hel del med stress b.la att göra.. faktiskt! Men nu är jag så hungrig så jag snart spyr!!

jag hjälpte till lite ute på junior konfen :) & min retard söta hund hos storebror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0