mooooonday !

jag älskar måndagar! alltid ledig liksom :) vaknade först 0650 när micke skulle till jobbet kunde nästan inte somna om men tillslut så vaknade jag kl 09 igen, skönt ändå att man inte sov bort hela dagen :) blev väckt av akilles som lekte med en flaska vid ansiktet på mig :p han älskar(!) flaskor haha...
kollar lite på oth nu :) dricker kaffe o ba kosar mig ;) ska snart dra mig ut på en låång härlig promenad med hundarna följt av bodypump sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) känns som att den kmr bli helt ok iaf!
en annan bra sak att helgen är över (förutom att man jobbat hela) så är det att man inte får stoppa i sig ngt onyttigt! ska bli så skönt att svälta magen lite igen :p känner mig alldeles för svälld nu ...

STONE SOUR - BOTHER


Kommentarer
Postat av: Neha

Hehe, sååsöt:D

2010-09-28 @ 17:14:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0