bajs

varför är det typ alltid så att man verkligen vill ha det man inte kan få? ringde handläggaren nu och såklart gick det inte att fixa så att man tackade ja för att jag missade tiden med 2 dagar pga USA. lite smått dåligt tycker jag, iaf om man kan bevisa att man har varit borta.. men micke ska också ringa & tjata nu han är bättre på sånt än mig :p

inte lika trött idag iaf men hyffsat.. tvingade mig upp nu av alarmet halv 11 för kl 12 ska jag till gymmet! Jag ska på body jam (dans) haha jag som inte kan dansa! men Frasse som ska hålla passet så måste ju faktiskt gå ;p bara det att hon sa igår: bara det inte kommer någon som verkligen inte kan dansa! skrämde mig lite... men hoppas på det bästa, håller ju ändå på 1h.. plzz god, help me

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0