monday morning

fan va skönt att bara så slappa en morgon som denna ! jag ser fram emot den här dagen för jag ska verkligen bara chilla o göra saker jag gillar helt själv :) nyss kollat oth avsnitt, ska börja göra mig redo för gymmet . Blir löpning & bodypump! Efter det ska jag brumma iväg & kika lite affärer, köpa ego women eftersom att jag läste ut ego girl på ganska precis 1v.. så fyller ju min lilla mami snart år så ska väll kika lite på den fronten :)

men först träning!

btw så drömde jag sjukaste... jobbskada? så jvla många ligor som kommer in o stjäl men ist för kläder osv så rövade de bort mig och sa att jag skulle med dom till schweiz o gud vet vad jag skulle gjort där.. när dom slängde in mig i skåpbilen lyckades jag iaf slänga iväg ett sms till papi o bror då så att dom skulle lyckas rädda mig. Överallt hörde jag polisbilar osv och visste att dom letade efter mig.. + att varje dag typ teasade dom butiken med att dra in mig i butiken o såfort mina kollegor fick syn på mig så stack de med mig igen.. skulle kunna bli en bok fan ! men den va läskig fy.. vaknade upp innan någon hunnit rädda mig så jag antar att jag aldrig kom till schweiz iaf ? =)
bebis igår, flaskan är ju större än hela hnm :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0