back to work ..



Tjo . Kom hem igårkväll, var skönare än vad jag väntat mig, kanske mina utslag försvinner snart.. Vi har iaf haft en underbar vecka ! Nu är det jobb som står på schemat i 6 veckor sen bär det av till usa för att vara med stjärt hihihoho beeeer att dessa veckor går snabbt! orkar inte lägga upp bilder nu ska slänga i mig lite frukost innan det är dags att dra sig till butiken.. mycket folk idag? kan det ju inte vara med det här vädret ? time will tell.


om lite drygt 4v ska jag hoppa fallskärm ! var först när vi satt i planet påväg till cypern som jag fattade hur högt 4km faktiskt är! omg.. adrenalin kick så det räcker & blir över :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0