min otroligt spännande tisdag:

  • kaffe + 2 ägg
  • långprommis med jyckarna
  • gymmet
  • mat
  • städa(?) / läsa lite teori
  • löpteknik + bollträning
  • kaffe and movie (:

om inget bättre dyker upp imorgon
så måste jag sitta och leta lite jobb
som kan duga åt fröken.. börjar sakta
men säkert inse att dom inte
kommer komma på posten till mig,
fett synd.

asso vette fan vad som är felet
med min mage.. men mått så jvla
illa de 3 senaste dagarna , gosh!
går tränade jag med spyan uppe
i halsen hela jvla träningen sen
kunde jag knappt sova igårkväll
pga att jag hade så jvla ont i
magen ? mår illa samtidigt som
det känns som att jag är så JVLA
HUNGRIG! nu känns det så igen,
FATTAR INTE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0