påväg mot bättre tider...

var precis nere på gymmet och snackade med en PT;
pt - vad är du ute efter med att träna?
jag - ehh få fin kropp
pt - inte hälsan el ngt?
jag - nä.. el vadå låter det bättre om jag säger jo ? haha

- inga magövningar > what?! haha, de jag gör jämt :p
- bröst & axlar! > som jag har fobi mot?
- skippa mackor.. > bahh
- det är mer socker i choklad än banan > nähe? men choklad som choklad
- ingen kondition på gymmet, räcker med fotbollen > nej för våra träningar är slappa!
-
gå på mer yoga & pump pass..  > sure, är så grym på yogan hahah
- inte vara rädd för att få muskler.. > hata muskler...
- fotboll 4-5 ggr i veckan + gymmet 3 ggr > tummen upp
-
aldrig mer mina gröt dieter höhö
- äta iaf 6 ggr om dagen, kolhydrater frivilligt till lunch el middag beroende på humör

nu kör vi! ska träffa henne igen nästa vecka för att träna (: idag snackade vi bara
hon märkte hur rädd jag var för att bygga muskler på fel ställen haha, men hon lovade mig att jag får det jag är ute efter om jag bara gör som hon säger.. så aa nu kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0