lady gaga, äntligen en tjej som kan sjunga




lady gaga - boys boys boys



Boys boys boys
We like boys in cars
Boys boys boys
Buy us drinks in bars
Boys boys boys
With Hairspray and denim
Boys boys boys
We love them!
We love them!



övrigt så hoppar jag runt med hjälp av 2 golfklubbor när jag ska ta mig någonstans haha kul... hoppas det går över fort.. måste ju knata hem till ullis senare (: och vill faktiskt träna tro det eller ej.. inte för att jag älskar fotboll utan för att jag gillar folket!


btw, från och med torsdag är jag ensam hemma i 1 hel jvla månad :O :D kommer inte sakna min hund så mycket... gahhhhh saknar hnm redan... sen när dem kommer hem ska jag till rhodos i 2 veckor, hallå han kommer glömma mig!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0