Shit happens when we party naked (Caroline W.)

Igår var vi på spången ha-ha! Verkade ngt dött på calles så vi gick in sen vände! Men det blev mysigt kanske inte riktigt så mysigt som jag hade tänkt mig! Men kommer fler kvällar! Vi (flippgänget) startade iaf kvällen hemma hos finun typ första gången vi snuttat på det goda tillsammans! haha vi är sköna tsm yes we are!




Idag vaknade jag upp med grym huvudvärk! Så har hängt med Carro & Jany i vby typ hela dagen! Hur najs som helst trivs med er 2 :D ! Vi kommer ha så tokigt kul i sommar !! gaaahhhhh



J: ohh jag ska ha en macka!
....
J: mmm den här mackan var god!
....
J: oh när jag kommer hem ska jag äta lunch
....
J: ikväll ska vi äta lasagne!
....
J: gud vad gott med naturgodis till bion ikväll!


var bara tvungen, kolla jannicas bullfi**a till hand! (sssssh vi sitter faktiskt på ett café!)


Kommentarer
Postat av: carjan.blogg.se

haha tjockis jarre :)

2009-01-31 @ 16:56:04
Postat av: linn

haha OM hon är :D alltid härligt med nya smeknamn visste jany :D

2009-01-31 @ 18:37:26
Postat av: Caroline

men linn! bilden är inte okej på mig längst ner till vänster! Jävla dräggkväll!

2009-01-31 @ 18:44:57
URL: http://carjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0