återstår 10 dagar..

Tjollahopp!

ingen skola idag ((:  Hade bara temadag så tog en dag off! Gjort lite psykologi istället (läs: behövdes!) men startade dagen med att dra upp till vby o luncha/käka frukost med elin & hille :) Hittade en klänning jag vill ha! Kan tänkas till min B-day (a) men fanns inte i min storlek buhu :( måste leta!
Senare idag är det bollträning som står på schemat! Jag har ont i hela kroppen efter bodypumpen igår....  men det är en härlig känsla ;p

imorrn drar mami till Vietnam nejnej inte ett dugg avis................ så är ensam en vecka, skönt. då känner man sig smal.. ja eftersom att jag inte kan laga mat. illa linn.. illa... får ta & bli mitt 19 års mål! att lära mig alltså men det är bara det att det är så sjukt tråkigt att stå och laga käk ju! man lagar det.... sen äts det upp innan man ens hunnit stänga av plattorna!

nej nu ska jag forts. med psykologin! P o K /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0