en liten snabbis bara (:

gårdagen var myspys & lyckad helt enkelt :) blev an massa fina presenter både hit & dit och tror att alla blev glada (: iaf jaaaag hihihi =)

en stängd och död dag som denna har det inte hänt så mycket.. mest chill och massa kortspel! sen drog jag och mickepicke och spelade tv spel med micke & isac haha jaja man kan ju inte vara bäst på allt!?

Imorrn ska jag upp och träna! ska testa mina nya gymhandskar (A) hahihihoho blir bodypump sen upp och duscha för att dra iväg och fixa lite ärenden. Fick världens finaste klackisar av min pöjk men måste byta storlek så hoppashoppas! sen världens bästa av brorsan (dåligt samvete)

aja TJOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0