iiiiiiiiiiiiiiiiiiza

sl suger .. iaf om man åker från norrtälje, vad är grejen med att behöva vänta c:a 40 min på bussen ???? döhh aja kom ju fram tillslut iaf..

nu är jag iaf hemma igen, ska gosa galet med iza innan det är dags att bege sig till grimsta för att gymma lite innan bollträningen. fy hon blev överfallen av en dum jvla hund imorse, tur att det inte var jag som var ute med dom då, hade blivit livrädd :O

 
första bilden är typ för 4 år sedan ? gick iaf i 8:an eller 9:an och ville tydligen vara så blond som möjligt ? herregud :p
tur att det gick bra med lille izafisa iaf ((: hon må vara jobbig ibland men ändå, ohh nu ska vi mysa! akilles me :)


förresten så har jag inte hållt mig längre maha eller jo iaf med alkoholen men blev glass och godis igår xD ! det var faktiskt okej för fan vad gott det var mihi! fast det höll på att kosta ett finger xD haha :D



Akon feat. Michael Jackson - Hold My Hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0