kortfattat

- jag älskar thaimat & förstår inte folk som "tröttnar" på det
- min färg har typ stannat så kör olja faktor 2 och hoppas på mer resultat
- det börjar gå bra för thailandet märks då man knappt kan pruta längre!
- hämtade upp min fina micke på världens sötaste flygplats för 2 dagar sedan!
- red på elefanter & gosade med en 2 månaders tigerunge igår
- fisk spa är nu gjort och kommer nog inte göras om. Var bara en sjukt konstig känsla!
- jag trivs som fisken i vattnet och känner inte att det är dags att åka hem ännu!
- .........stället vi bor på heter Lucky Mother!
- Micke hade med sig 3kg med godis!
- carro & jannica ligger som 2 döda sillar i sin bunge och väntar på datorn nu ;p



jag lever livet & tänker fortsätta med det tills jag dör ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo tjejen ! Kul att du träffat Micke nu. Hoppas ni har det trevligt. Åker ni tillbaka till Åsas hus, eller stannar ni på samui ! Här hemma är det mkt kraftig blåst idag, inte skönt, tror ni har det bättre.Försök pruta på ett par brillor, snälla. Jag har ju lärt dig pruta. Får du inte ditt pris ska du lämna butiken sakta. Då brukar dom hänga på igen,ler. Ha det bra och va rädda om er. Kram

2012-03-19 @ 16:49:47
Postat av: syster

men guuud så glada man kan se ut då!! Not..

Vilda fortsätter blogga hon är lika bra på att uppdatera som du är ha haaaa. Saknar dig! puss puss

2012-03-19 @ 21:43:57
URL: http://vildalinnea.blogg.se/
Postat av: joss

va fina ni är! snart får du inte bli brunare, kommer känna mig genomskinlig när vi ses sen!



Ha det bäst nu så ses vi när du kommer hem, jag Finen och Elin pratade om att vi verkligen saknar dig!



Puss påre<3

2012-03-20 @ 09:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0