Kho Phangan, yai beach

Antligen sa har vi landat hos syrran & ganget! Bussresan samt batresan gick fort eftersom att man typ lyckades sova hela vagen nastan! saklart sa drog vi med oss regnet... Blixt & dunder under batresan! Val framme nar vi gatt av baten sa tog vi en tuctuc till Tong nai pan.. Chockade tjejer nar vi sag Ken & Charlie pa moppen..Kandes sa konstigt! Vi gick hem till deras lilla bunge och overraskade ganget haha. Blev lite grattis i efterskott firande for mig,Iggy & sister saklart :) Jag & Stjart bor i en bunge pa Pen's dar jag hangt lite de tidigare aren ocksa.Ken & Asa hade lyckats boka en bunge alldeles precis vid vattnet sa vi har det ratt najs!! Igarkvall satt vi pa deras altan ett gang svenskar och hade det trevligt innan vi som rest 2 natter i rad blev for trotta.. Imorse vaknade jag av att syrran knackade pa for fullt haha, solen var framme!! Vi tog oss en kaffe & yoghurt innan vi begav oss for att hamta resten av ganget for lite sol & bad! Sa mycket som jag busat och badat idag har jag inte badat pa typ 3 manader haha. Lanar deras dator nu och tankte forsoka komma ikapp lite med bilder pa facebook!
Kanns sa bra att vara har!! Konstigt ocksa....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo ! Bra att ni kom fram ordentligt. Ni måste vara bra trötta efter sista resan. Noa har ju faktiskt ribber på magen ! Kör han skivstång därnere. Ser mkt fint ut på bilderna. Bungen liknar den vi bodde i, är det samma område. Måste ner snart, känner det. Nu packar jag för resan till London imorrn. Tyvärr inga badbyxor med. Ha det så mysigt och krama alla ifrån mig. Kram pappaaaaaaaa

2012-03-05 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0