Micke ger mig solen <3

Andra dagen har i Kaikoura! Vi har flyttat oss till ett annat hostel for att det var fullt pa det forsta.. Dagen borjade bra med skype date med min karlek :) Forsta gangen jag fick se honom sen jag lamnade sverige 6 dec! Och som alltid nar jag pratat med honom sa kommer solen fram! Vi gick upp och bytte om till shorts for att ta oss en promenad & njuta i solen! Sagt & gjort sa kom vi tillslut fram till en sal koloni haha. Chillade lite dar och gick sedan hem och at lite nudlar.. Nu sitter jag har med min vanilla coke (dricker typ aldrig cola hemma men vanilla coke in my heart!) & tankte lyssna pa lite musik & bara ta det lungt. Testade att ringa en signal till mamma i Liberia vilket jag nog ska sluta med for 1 signal drog typ hela mitt telefonkort!! Dumma....
Btw sa har vi bokat bussen till Christchurch ocksa samt boende dar tills vi lamnar landet! Varan driver idag nar vi bytte hostel sa att vi gjorde ett bra beslut att stanna har nagra extra dagar da det tydligen skakat dar kontant i 2 dagar nu? haha gillar att vi ska stanna dar i 5 natter! Men seriost det maste finnas mer att gora dar an har! + att om det hade varit sa illa att vara dar sa tror jag inte ens att man hade fatt aka dit??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo ! Är sjölejonet vild ? Eller är det ifrån en djurpark ? kram pappa

2012-01-03 @ 09:55:58
Postat av: syyyster

Heej din galning!

Nu gör vi reklam för 2 nya bloggar !

iggyb.blogg.se OCH vildalinnea.blogg.se PUSS

2012-01-03 @ 13:36:18
Postat av: Mams

jag ringer dig imorgon, 4 jan, vid 09 hos mig, typ 22 hos dig :) Alskar dig min snuffa!!!

2012-01-03 @ 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0