dum tavling som aldrig kommer att ta slut .

Sammanfattning: piece of cake tills det kom till de 2 aterstaende drickorna! Kroppen sa nej hjarnan sager fortsatt. Nar man fatt i sig allt var det inte over.. For att sla Elin & Susanna sa var man tvungen att trycka i sig 1 Mc Flurry samt en liten mjukglass, sagt & gjort gick jag & julia till kassan & bestallde oss glassarna, tryckte ner mjukglassen i Flurryn och at.. Njot gjorde jag ju inte fast som den tavlingsmanniskan man ar sa var besoket pa donken helt klart vart det!
Kan dock saga att jag aldrig kant mig sa tjock(dagen efter) samt att jag iinte tror att det blir na fler besok pa donken! Tack for den har tiden & hoppas att tavlingen fortsatter!

Efter det blev det filmkvall! Kopps & The notebook! Alltid lika fin!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt dukat med fint porslin, ger alltid en god middag ! kram pappa

2012-02-29 @ 10:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0