Bilder fran Noosa

jajaja.. eftersom att jag ar for brand(!) for att steka idag sa ska jag forsoka fa upp lite bilder..
Tanken var att vi skulle till australia zoo idag men vi missade bussen haha.. Blev en hiking i kokande sol!! Australia zoo blir imorgon! Vi ska gosa med koalor, kangaroos, elepanter, krokodiller osv !
Ni far aven se en liten skymt av mitt tappra forsok till att surfa haha! Nu ska jag forsoka hitta ngt billigt att ata till middag de kommande dagarna... Hoppas allt ar bra hemma & i Thailand :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo ! Fina bilder. Såg nyss ett program ifrån Quennsland där ni är !! Farliga maneter,saltvattens krokodiler och hajar !!! Vill inte skrämmas, men lär dig fort att vara kvar på surfbrädan,ler. Kramar

2012-02-06 @ 15:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0