mamma gillar impulsköp!

Igår blev det en tripp upp till Norrtälje för att träffa bror och gänget efter mer än 4 månader! Det var mysigt som alltid, syster kom också förbi (lagom till lunchen haha!) :) Mamma blev så sotis när systeryster kom förbi med sin bil så påvägen hem så bytte vi till en ny bil.. yepp det gjorde vi haha hejdå PT'n!
Redan på kvällen så snodde jag bilen till heron där jag och pojken såg The Hunger Games.. Världens kanske mest udda film! ..jag tycker dock att den var helt ok men kan inte fatta att den är från 11? Filmen går liksom ut på att barn dödar varandra..
.
mina finisar

Imorse kl 04 sa jag hejdå till lilla mamma som nu är framme(?) i Liberia igen.. Men snart snart är hon hemma, klar med Afrika! Och att du stannar hemma efter det tror jag på när jag ser det ..
Är fortfarande inte helt 100 frisk ännu, 1 vecka senare.. så imorgon ska jag ta mig till farbror doktorn. Även om jag mår bättre så är det någoting som inte är rätt.. Jag vill börja springa nu, få tillbaka min kropp!!!!
När jag är frisk igen ska jag snöra på mig dojerna och bara springaspringaspringa varje dag tills kroppen kanske till och med är något bättre än förut!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0