Let me puke a rainbow

Började dagen med en kaffe och avslutar dagen med en kaffe. Riktigt bra dag idag vad det gäller mat & träning! Tvingar mig inne ikväll, alkohol förstör ju bara och jag ska ju ut och springa imorgon igen...inge kul att vara bakis då... Istället ligger jag i soffan och myser med 2st underbart gosiga hundar!
Har egoboostat min kalender lite, bara för att jag har så otroligt mycket att göra! Älskar M.Cyrus jacka på bilden, är på sånt humör då jag bara vill klicka hem MASSA saker från internet!!
känner mig kreativ.. kanske ska försöka trolla lite med bloggen?

Kommentarer
Postat av: Systet

Men åååå det är du och Kissie, ni är ju så sjuuukt feta, borde va förbjudet faktiskt. Lägg ner nu, tyck om dig själv istället precis som du är!!!!! Puss puss

2012-04-27 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0