happiness

Tänk vad mycket lite reggae kan göra... Sitter här hemma på golvet och lyssnar, får sånt härligt lyckorus. Allting löser sig , det må vara den absolut bästa repliken! Det är ju så sant!! Vad som än händer/inte händer så löser det sig!
Micke kommer snart hit, ska bara slänga in hundarna i "nybilen" och ta oss till Johan & Ninni! Inte grattat till magen ännu!(säger man så....?) Och ohhh så kul att min fina kusin(har ett par)fick en liten knodd härom dagen.. Gulligull!
.
Har jag sagt att jag flyr till landet imorgon? Tillsammans med pojkvän + vän, fy så mysigt!
Gulla med lammen och andra djur, mysa och spela spel framför brasa hihi perfekt tid :)




ps. när jag kommer hem från landet drar vi igång med träningen!! hejdå tjockis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0