7 DAGAR

Ärmlös Topp Flow Grå

Om det är något som ska bli skönt med att komma hem så är det så att jag har massa saker som jag ska springa iväg och shoppa! YEPPYEPP :D 1 vecka kvar.. Jag är så gott som redo för hemkomst! Vi bokade resan till Bangkok idag så nu är allt sånt fixat. Får se hur mycket shopping det blir där, tror inte sådär överdrivet mycket faktiskt(man ska ju få med sig allt hem också). Vet inte varför men jag är liksom pirrig över att komma hem, ska bli så himla mysigt att få träffa alla finisar där hemma och som sagt att få fylla på garderoben lite haha blir en garderob rensning när jag kommer hem! ..jag borde längta efter min säng så som vi har bott under den här resan men ärligt talat så känns det inte så mycket skönare att komma hem till min säng än de 32 våningsängarna som var i Sydney...okej kanske överdrev en aning men inte mycket! En ny säng ska införskaffat också! Samt en lägenhet.. Låter som ett jobb behövs fixas också va? hehe.. Men först ska jag gulla med min hund som om det inte gick att släppa honom! Jag veeet att man ska njuta av de sista dagarna men jag kan inte rå för att jag räknar ner dagarna nu, det är så nära så jag kan känna mitt lilla lejons man med händerna!
När man tänker efter så känns det helt sjukt att den här resan som jag drömt om så länge snart är över,slut..Vad hände? Jag har iaf äntligen fått göra den & tillsammans med min fina Stjärt! Så mycket bilder & minnen som man kommer ha för resten av livet och jag är glad att jag delar dom med dig! Kommer komma hem som en mycket gladare Linn, redo för nya utmaningar! Vara nöjd med nuläget och att göra det man vill! Ingenting är omöjligt men vill man något så får man inte ge upp! Jag tänker iaf bli rik och bada i pengar om några år! :D Visst U :)


Kommentarer
Postat av: syster

aå garderobsrensning låter bra, jag är faktiskt smalare nu så tröjjorna kan jag nog klämma in mig i-jag har första tjing då!!!!!PUSS

2012-04-06 @ 18:03:08
URL: http://vildalinnea.blogg.se/
Postat av: U

SÅKLART ATT VI KOMMER!!! :D PUSS OCH GLAD PÅSK TILL ER!! :) <3

2012-04-07 @ 11:10:01
Postat av: Anonym

När jag läser dina rader så tror jag du har vuxit under resan ! Välkommen hem, saknar dig j-mkt.Glöm inte kokosnötterna, men bara om det fortfarande är x-pris.<kramis pappa

2012-04-07 @ 13:06:11
Postat av: Vickan

Linnsan!:) läste precis om din garderobrensning!och vem hade inte hakat på mina tankar om inte systeryster åsagåsa!Jag kan väl få vara andra tjing då!? Varm välkommen hem och hoppas att vi ses till helgen som kommer.många kramar

2012-04-08 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0