STRUL

Nu strular skiten igen... Alla ikoner är borta så kan t.ex inte lägga till bilder osv.. Jag som skulle visa min julklapp jag fått! (ja ni hörde rätt) Kommer inte kunna fira jul med mamma så vi ska ha julafton på tisdag! Haha älskar min familj! Igår var jag & mami på gymmet först sen drog vi in till staden båda med klackar och gick & gick, vidare till Kista C! Tillslut fan brann det under fötterna haha. Förstår inte dom som går med klackar 24/7? . Imorse ringde klockan vid 8 & Jag bestämde mig för att somna om till kl 10! Men kunde inte när jag såg träningskläderna på golvet.. Var bara att dra på sig & ta sig ner till gymmet för att döda benen samt rumpan! Glad för det nu när jag ligger här med min kaffe :)! Jobb till 20. Får visa sakerna sen! Ledtråd- ♥ Michael Kors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0