"Hem till Liberia"

Julafton får ni se imorgon! Nu sitter jag bara och tar vara på sista tiden med min mamma. Imorgon bitti sitter hon på flyget påväg tillbaka till Liberia. Ses inte förren i Maj igen... Känns konstigt..
Sitter och kollar på en massa bilder från hennes kamera & känner att det finns folk som behöver henne mer än vad jag gör just för tillfället. Klart det känns tryggare att ha henne här men vad ska man göra, bara tänka på allt det goda hon gör och att hon snart är hemma igen!
Jag är och kommer alltid att vara så stolt över min mamma.
Önskar att jag blir lika cool som du...

   

skickat med en hel duns med löparskor som barnen ska få från jobbet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0