?

Godmorgon.. Ligger med mjukiskläder under både täcke & chillifilt. Det är så snuskigt kallt i den här lägenheten så det knappt går att befinna sig här. Vaknade när M drog till jobbet & kunde inte somna om. Fixade te & hämtade datorn till sängen och slappade istället. Jobbar 9-17 idag hur skönt som helst! Längtar tills jag är på gymmet med stjärt! Ska fortsätta att plåga min överkropp framför allt rygg!
.
Igår efter jobbet svängde jag förbi coop & fick med mig lite nötter hem. Har märkt sen ett tag tillbaka att min kropp reagerar på just cashewnötter rätt kraftigt så undvikit det. Igår blev det likadant med pistagenötter ;/ Nötter som är så goooott! Chilinötter, dont let me down.
.
Oslo-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0