dags att samarbeta lite nu

meeeen jag är inte den som går ut & roar mig varje helg & bara för att jag ska direkt hem till Stjärt efter jobbet för god mat, fix & vin följt av att fira jossan så vägrar min kropp att samarbeta med mig!? Kanske säger den bara att jag inte ska dricka? haha nej vi har bestämt att det är okej ikväll! Så duktiga som vi varit !
Jag tänker inte låta kroppen vinna över mig.. Inte idag..Ikväll..
Måste bestämma mig för vad som ska bäras ikväll och packa en väski. Hade tänkt hinna städa lite också eftersom att mami kommer hem efetr helgen :p Underbart väder ute också! Perfekt promenad väder men nej linn....
Får glida lite på jobbet & ta det lungt!
.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Pigg tjej! XD Jag tror minsann att du är ute för s ä l l a n ! Men drick en massa varmt och köp echinagarden el vad det heter på apoteket!! :)

2011-09-16 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0