våg vs spegel

När jag städade nu och såg vågen så funderade jag på om jag skulle ställa mig på den? Minns inte när jag stod på en våg senast. Jag har alltid bara använt spegeln för att se om jag är i form eller ej. Jag vet att om jag ställer mig på vågen så kommer jag vilja att den visar mycket mindre än om jag ställer mig framför spegeln. Samtidigt som jag använt mig av spegeln så länge nu så att jag behöver en ny motivation.
Tror ändå att jag ska ta tjuren i hornen och våga ställa mig på den..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad visade den ????????? pappa

2011-10-05 @ 15:38:49
Postat av: Linn

Alldeles för mkt ;)

2011-10-05 @ 16:38:44
Postat av: Linnéa Sahlén

du har inget och oroa dig över, du är så fin som du är Linn!!! :)

2011-10-05 @ 23:02:43
Postat av: mams

Du vet att det ar fel pa vagen?? Glappkontakt. Jag hade jattekrangel nar jag skulle vaga vaskorna :)

2011-10-08 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0